Για όλους εμάς στις Kalamata Mediterranean Villas, η ασφάλεια των πελατών, των επισκεπτών και των συναδέλφων μας είναι προτεραιότητα.

Δείτε εδώ το Eνημερωτικό φυλλάδιο σχετικά με την τήρηση υγειονομικού πρωτοκόλλου στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊου Covid -19

Μερικά από τα μέτρα πρόληψης και προστασίας κατά του κορονοϊού που λαμβάνουμε είναι:

  • Ενίσχυση υπηρεσιών υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα σε αντικείμενα και χώρους "υψηλού κινδύνου" όπως πόμολα, χερούλια, κουπαστές, κήπους, κλπ
  • Σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός φυσικός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.
  • Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά και 24ωρη συνεχή και αδιάλειπτη λειτουργία του συστήματος μηχανικού αερισμού και εξαερισμού με ανάκτηση θερμότητας (Assolo), με προσαγωγή 100% νωπού αέρα σε όλους τους χώρους των βιλών.
  • Βαθύς καθαρισμός των υφασμάτινων επιφανειών (ταπετσαρίες επίπλων, στρώματα, κ.α) μετά από κάθε αναχώρηση με ειδική συσκευή (Ηoover Ultra Votrex) για την απάλειψη βακτηρίων, αλλεργιογόνων και ακάρεων σκόνης, εμποδίζοντας την επανεμφάνιση τους.
  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας, γαντιών, αδιάβροχης ρόμπας μια χρήσης και κλειστών παπουτσιών από το προσωπικό καθαριότητας.
  • Υιοθέτηση συστήματος ενημέρωσης με σήμανση για το πότε και πως καθαρίστηκε η εκάστοτε βίλα.
  • Απομάκρυνση συσκευών καφέ, βραστήρων, συσκευασιών καφέ, τσαγιού και όλων των ευπαθών προϊόντων μίνι μπαρ
  • Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων (μαξιλαριών, κλινοσκεπασμάτων) καθώς και των κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης όπως μενού, περιοδικά, κλπ.
  • Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού
  • Τοποθέτηση ατομικών αντισηπτικών υγρών σε όλα τα μπάνια μας.
  • Σχολαστικός καθαρισμός του συστήματος κλιματισμού κάθε εβδομάδα.
  • Μείωση της συχνότητας καθαρισμού δωματίων κατά τη διάρκεια διαμονής, για την μείωση των επαφών εργαζομένων καθαριότητας με πιθανό κρούσμα για περαιτέρω μετάδοση
  • Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών, παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη, και το αργότερο την 8η μέρα διαμονής.
  • Αλλαγή πολιτικής κοινόχρηστων κήπων (πλέον κάθε κήπος παρέχεται αποκλειστικά στους ενοίκους μιας βίλας).
  • Έλεγχος καλής λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων (ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών)

Όλες οι παραπάνω διαδικασίες έχουν συμπεριληφθεί ήδη στο Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001:2015 των Kalamata Mediterranean Villas

ISO9001

 


Επιστρέφουμε σε κανονική λειτουργία από τη Δευτέρα 1 Ιουνίου.

Όλη η ομάδα των Kalamata Mediterranean Villas αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη προσοχή και αίσθημα ευθύνης τις πρωτόγνωρες συνθήκες που επέβαλε η εμφάνιση του κορονοïού COVID-19. Η διοίκηση και το αρμόδιο προσωπικό ενημερώνεται τακτικά και παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις και τις κατευθυντήριες οδηγίες των Αρμόδιων Φορέων σχετικά με τα μέτρα προστασίας. Όλες οι διαδικασίες του συστήματος διασφάλισης ποιότητας ISO 9001:2015 των Kalamata Mediterranean Villas αναπροσαρμόζονται, με πρώτη προτεραιότητα την Υγεία και Ασφάλεια των πελατών, των συνεργατών και του εργατικού δυναμικού μας.